esmaspäev, 20. november 2017

Iseendale pai tehes




Valides kogemusi, kohti, eineid, hoolitsusi jne olen aru saanud, et minu jaoks on oluline tervik – nii algus, keskpaik kui lõpetus. Just terve kogemus loob emotsiooni, kas lahkun heaolu tundega või mitte. Seega, olles kohal, soovin kogeda igat hetke tervikust ja nii on minule oluline pisemgi detail.

Ma kohanen, kuid enam ei sulandu, sest tean, kus ja millised on minu piirid ning seda, mida soovin ja mida mitte. Ei tarbi kvantiteeti, vaid valin selle, mis minule sobib. Vajadusel küsin sobivaid lahendusi, kui need on võimalikud, olen siiralt tänulik, kui ei ole, siis ka see on okey, sest ma ei pane vastutust minu heaolu eest teistele - ma hoolitsen iseenda eest ise.

Ma olen siiralt tänulik ja õnnelik oma teel kohatud inimeste, kogemuste ja kohtade eest, kes või mis on pühendanud, loonud ja pakkunud mulle hoolt, hoolimist – rahulolu vaikselt olemise lihtsat hetke.


Marianne

20.11.2017.a

Kommentaare ei ole: