kolmapäev, 6. november 2019

Ära olnu oli ära olnud





Oli üks hetk,
oli kohtumine
üle aegade -
kaua ei olnud
teineteist näinud.
Kõike oli olnud,
halba ja head,
minevik meist,
meie sees ja mälus,
oli kaasas.

Olin hetkes ja kõndisin läbi,
kuid hiljem
mõttelõnga näppisin,
tagasi vaatasin
ja üle kontrollisin -
milline mina olin olnud.

Hetk oli möödas,
ta oli läbi saanud,
kuid mina endas otsisin -
kas leian sealt endale
veel mõne tunde
või ära olnule
sügavama sisu,
all või tagamõtte.

Käisin, vaatasin üle
ja välja mõelda proovisin,
kas ja kui
oleks olnud teisiti,
kas ja kui
oleksin olnud teisiti,
kas siis oleks olnud
kuidagi teisiti.

Minu sees oli hirm,
seal pesitses kartus,
et sellel kohtumisel
võivad olla tagajärjed,
millele olles
mina ei mõelnud,
mille peale olles
mina ei tulnud.

Vaatasin tagasi
ja nii mina
ei tundnud endas,
et tegelikult hetk
oli juba möödas,
sest see
oli läbi saanud.

Korraga mõistsin,
et võin lahti lasta,
kui mina ise luban
enesel olnust lahti lasta,
sest ära olnu
oli tegelikult
juba ära olnud.


Marianne

06.11.2019.a

Kommentaare ei ole: