pühapäev, 20. mai 2018

Mina ei pea, mina võin





Mina ei pea ....,
mina võin ...,
sest mina saan,
kui ma vaid soovin!


Mina ei pea Soomes elama, mina võin seda teha, kui ma vaid soovin, sest minul on see võimalus. Lasen oma hirmud ja piiravad tunded lahti ning luban endal elada elu, mis on minu oma siin ja praegu, just selliste võimaluste, avatud uste, kutsuvate teede ja uue keelega, looduskaunil kaljuste mägede, veetlevate järvede, ääretu ilma ja mere maal.



Päikselisel päeval, kui puhus suviselt soe tuul, mis sasis juukseid ja sikutas lehvivat seelikut, sõitsin tõukerattal ja tundsin siirast rõõmu – mina olin vaba – sest jala tõukest veerema läinud ratas tuhises mäest alla, tee lookles põldude ja metsi kandvate mägede vahel, mina olin kohal ja minul oli lihtsalt hea olla. Täiskavanud naisena olles tundsin end vallatu tüdrukuna, kes tajub, et käesolevas hetkes on terve Maailm oma täiuses olemas.



PS Ostsin endale kaupulusest esimese soome keelse raamatu ja nüüd loen seda - Jojo Moyes „ Kerro minulle jotain hyvää & jos olisit tässä”


Marianne
Soomemaal

20.05.2018

Kommentaare ei ole: