esmaspäev, 23. mai 2022

Pooleks jagatuna

 



Võta vastu

see osa minust,

mis Sinule meeldib

või sobib.


Võta vastu see,

mida ma teen

või see,

milline olen.


Valik on Sinu.


Kui ei meeldi

või ei ole vaja,

siis palun oota,

kuni ennast muudan

või korda teen -

sobivaks muokan.


Ulatan Sinu poole

enesest poole

ja selle teise -

sobimatu poole -

ära peidan,

varjudes hoian.


Luban,

vähemalt proovin,

et välja

ei näita seda

enese osa,

mis takistusi tõotab

ja segadusi tekitab.


Justkui turul olen

ja ise endaga kauplen -

maha müüa proovin

sellele, kes soovib.


Proovitakse,

katsetatakse,

vahel jäetakse

ja edasi astutakse.


Vahel vastu võetakse

ja ulatatud osa

enese moel

kasutatakse.


Vahel sobivana tundun

ja ühes 

mõne maa

kaasas kõnnin.


Vahet ei ole,

sest ikkagi

lugu lõppeb samuti -

jäetakse või jätan -

lood ei jätku.


Peites enese sisse,

ära enese poole,

mina ei ole õnnelik

ega leia rahu -

pakkudes välja,

vaid ühte osa endast -

lahutan ise ennast

ja kokku ei saa

tervikuna.


Vajan kohta,

kus olla,

mina ise -

see,

millisena olen -

nii aja üksinda valin,

nii looduses olemise valin,

sest seal endana olen -

sellisena nagu,

enese ühe

ja ka teise poolega,

kokku tulen.


Marianne

23.05.2022.a

Kommentaare ei ole: