pühapäev, 5. juuli 2020

Kas abi on tugi või toetus





Kuidas tänada teisi inimesi selle eest, mis ei tundunud abina olevat, sest ei olnud see, mida tegelikult kogeda tahtsin – selle sees ei olnud alati häid tunded. Abi peaks/ võiks ju olla see, mis teeb kergemaks tee, mitte enesena olemise raskeks. Hea abi oleks see, mis teeb elu kohe paremaks, mitte see, mis kasvatab isiklikus plaanis, et kui olen ise astunud ja kogenud, siis alles saabub, isiklikus plaanis, kohale helge tulevik.

Mina ise võtsin olevat raskusena öeldes – mina ei tahtnud sellist toetust, sest seda polnud mina enesele ise küsinud. Kuid seal ja selles oligi vahe - kas oli toetus, mis tuli, et aidata üritust edasi või teiselt poolt tulid ülesanded, mis ootasid lahendamist, et mina saaksin inimesena kasvada. Alati ma ei vaadanud ega mõistnud, millist abi mina, teel kõndides, tegelikult vajasin, kas oli see endale või üritusele ja sellest tulenevalt ei osanud näha toetuse suurust ega eesmärki.


Marianne

05.07.2020.a

Kommentaare ei ole: