neljapäev, 10. august 2017

Sina ja Mina pingpongi mängud V - Kui Sina ütlesid Minule ei...

Vahel tundub, et tee on juba sile ja tasane, kuid siis leiab varvas konaruse, mille taha komistan ning taas tuleb pilk varvaste ette viia, et veel üks teema lahendada, sest kusagil kriibivad mõned mälestused nii, et on inimesi, kes saavad värvingu ja varjundi, millest oleks võinud juba ammu lahti lasta...



Kui Sina ütlesid Minule Ei, siis ei saanud Mina seda, mida soovisin ja Mina samastasin end vastusega – öeldes Ei, ütled Sa ei Minule – järelikult ei ole Mina oluline. Laps, Minu sees, ei saanud soovitud kanni. Minu Mina võimendus kordades ja seal ei olnud Sinu tahtele kohta, sest laps Minus, tahtis sel hetkel just seda. Mina tahan, kuidas saab, siis Minule Ei öelda? Kas Mina ei saagi kõike ja alati? Ja Mina sain vihaseks, iseenda sees, kogu Maailma ja Sinu peale, sest Mina jäin soovitust ilma, kuna Sina soovisid nii. Ilma jäämist häbenedes proovisin lugu eirata, teha nägu, et minu küsimist ega juhtunut pole olemas olnudki ja Mina lubasin, et ei küsi Sinu käest enam mitte kunagi midagi - see oli Minu viis olukorraga toime tulla.

Sa keeldusid ja põhjendasid – Sinu õigus ja valik. Kuid Mina olin pettunud ja solvunud – kuidas said Sina Minule ära öelda. Minu sees oli tee juba rajatud ja Sinu osa sellesse antud. Nüüd pidin uuesti mõtlema ja uut lahendust otsima. Miks Mina, siis varem ei vaadanud Sind, kui vaid üht võimalust mitmest? Miks olin kindel, et Sa ütled Jah? Mugavus, kergema tee otsimine – kindlasti.

Nüüd ma tänan Sind. Aitäh, et Sa ütlesid Ei! Nii tuli Minul edasi kõndida, otsida ja uute lahendusteni jõuda. Aitäh, Mulle endale - Minu püsivusele edasi minna! Minu sees on Minu laul, mis voolab ning ta leiab endale ikka ja jälle endale oma raja, viisi ja väljundi.


Marianne
10.08.2017.a


Vahel tundub, et tee on juba sile, kuid siis leiab varvas konaruse, mille taha komistan ning taas tuleb pilk varvaste ette viia, et veel üks teema lahendada, sest kusagil kriibivad mõned mälestused nii, et on inimesi, kes saavad värvingu ja varjundi, millest oleks võinud juba ammu lahti lasta...

Kommentaare ei ole: