neljapäev, 27. juuli 2017

Ajatu teekond




Kõndides iseenda rajal ja teekonnal, ei astu ma seal, kus käsud ja keelud. Ma ei kõnni kohas, kus reeglid on paika pandud, kus on nii nagu enne, kordus korduse järel. Mina olen siin, nüüd ja praegu, kui olin enne – olin teine, täna ja siin – olen nüüd, homme olen uus. Mina ei kuulu kordade jadasse, ühte liigutusse aeg aja järel. Minu vool ei tunne piire, tema säng on muutuv, kiirus ja soojus varieeruv.

Kui paned kivile juurde kivi – saad seina, mis seisab ja püsib sadu ning sadu. Mina ei ole see sein. Mina olen Mina, olen esimene iseenda rajal. Ma mäletan küll aegu, kuid paigal ei püsi. Mina olen loodus, mis omal moel kordudes on alati uus ja muutuv, mis ei seisa ega peatu. Mina olen ühendus, milles voolab, üle aegade, energiana elusaladuse mälu. Side, mis ajast aega ajatuna, on olemas olnud, on täna ja saab alati olema...


Marianne

27.07.2017.a

Kommentaare ei ole: