pühapäev, 22. september 2024

Palun ole hea

 


Palun,

ole hea -

palun,

ole minu vastu hea -

vajan sellist tunnet

ja seda kogemust,

et ma ei ole üksinda siis,

kui meie oleme koos

ja mina avan ennast,

ja ka siis,

kui Sina

oled olnud ja teinud

ja mina pööran

Sinu tähelepanu sellele

ja annan teada -

Palun, ole minu vastu hea!


Sinu viga,

sest Sinus on viga -

pea meeles,

et Sina ise oled see,

kes tahab minu käest seda,

et mina oleksin

Sinule sobiv ja hea.


Sina oled viga,

sest Sinus on viga -

pea meeles,

et Sina näitad 

ja osutad minule

justkui oleks see minu viga,

et Sinul ei ole hea minuga.


Sina osutad,

et mina olla ei oska

ja mina anda ei saa -

sel moel ja nii

nagu on Sinule vaja.


Kuula ja võta arvesse -

võta mind nii nagu olen -

mina ei kavatse muutuda

ega midagi muuta.


Kui see Sinule ei sobi,

kui see,

Sinu meelest,

ei ole õige,

siis vaiki -

kui kõneleda valid,

siis Sinu sõnad

mind süüdistavad

ja valeks nimetavad.


Pea meeles -

mind ära häiri

ega iseendaga tülita -

Sinuga toimuv

ei ole minule oluline -

minul ei ole

selle jaoks aega

ega ruumi -

see ei ole tasand ega sisu,

millest tahaksin teada,

millega olla seotud.


Pea meeles -

mina ei ole põhjus

Sinuga toimuvas -

ole ja jää üksinda 

vale ja tänamatu iseendaga.


Palusin,

siis vaikisin -

olin ja jäin 

iseendaga üksinda.


Marianne

22.09.2024.a


Kommentaare ei ole: