esmaspäev, 15. aprill 2024

Teekonna tegelikkus

 


Enese sees elas uskumus - kui mina oleksin olnud õige, siis ei oleks olnud, siis ei oleks pidanud, siis olnuks teisti. See - nn õige ja õigena olemine/ elamine - oli enese poolt antud hinnang ehk sõnum iseendale – tulemus on/ saab olema õige siis, kui mina olin/ olen see, kes kontrollib olukorda.

Tegelikult – ükskõik, mida ega ole vahet, kuidas valisin või ei valinud - tulemus oleks ikkagi sama olema saanud. Enesele määratud/ valitud õppetunni eest pakku ei pääse. See, mis ja kuidas sai olema - see on see, mis tuleb vastu võtta ja läbi kõndida.

See teadmine – mina ei saa kontrollida ette ära ega ka olevat lõpuni välja – on ise ennast vabaks andev. Mõistmine - mina ei oma kontrolli oma õppetundide üle - tähendab, et mina ei saa neid vahele jätta ega olematuks teha. Seega, ei ole vahet, kuidas ja mida – minu jaoks vajalikud õppetunnid saavad mind kõigest ja kõikjalt „kätte” – me kohtume täpselt õigel hetkel ja õiges kohas.


Marianne

15.04. 2024.a


Kommentaare ei ole: