kolmapäev, 3. mai 2023

Ühe rolli draama

 


Küll ma võiksin

ja ka saaksin -

KES olema -

ise ennast

nimetada.


Tõesti võiksin

ja ka saaksin,

kuid ometi ei saa,

kui mina ei oska

ise ennast

sellisena näha

ega iseendas

sellisena tunda.


Ma ei leia,

ise endas,

teistsugust

iseendana olemist üles,

kui puudub,

seda kinnitav

ja ära tõestav,

õige tähelepanu.


Mul puudub võti

ega ole oskust,

kuidas saaksin

teha nii,

et mind nähtaks

ning ka vaadataks -

selle teise

või ka hoopis kolmanda

nime kandjana.


Seega,

justkui olengi,

ühte ja samasse,

rolli kinnijäänuna

määratud olema -

taas saan

ja ikka oman,

seda tähelepanu,

mis mind,

vana nime kandjaks,

kinnitab.


Kuid,

mina ihkan

ja mina vajan

seda õiget -

mind ära muutvat tähelepanu,

kuid see jäi

ja see jääb,

üha kaugemale ujudes,

kättesaamatuks,

mida enam proovin

ja pingutan.


Mina

ei ulatu

õige iseendani,

kuni tolle olemise algus

ei ole minu enese sees ...


Marianne

03.05.2023.a




Kommentaare ei ole: