laupäev, 13. mai 2023

Keset Naba

 


Silmad näevad

ja kõrvad kuulevad -

muster käivitub,

kui mind Maailm puudutab -

see minu vastu puutus

ja sellele puudutusele vastu,

mina,

reageerin tundena.


Minul on paha

iseendana olla,

minul on halb

iseendas olla -

ma ei taha

rohkem näha

ega lisa kuulda.


Ma tahaksin,

nii nähtu

kui ka kuuldu,

hoopis ära unustada -

olematuks mõelda,

olematusesse lähetada.


Mina ei taha

omada võimalust

olla võrreldav,

olla võrreldatav -

ise ennast,

Maailmas olevaga,

võrrelda.


See,

mis oli ja on

ei ütle

minu kohta

mitte midagi.


See,

mis oli ja on,

on elu,

mida mitmel moel

minu kõrval elatakse.


Keegi ei võrdle,

keegi ei tee

või jäta tegemata,

et või sest

mina ... .


Valiku koht

ja võimalus

teha töö iseendaga -

kas valida

vanadel radadel jalutamine

ehk mustrite kordused,

oma uskumused

ehk valitud vaatenurgad,

kunagised järeldused

ehk üldistused,

mis tehtud

valusate kogemuste järelainetuses

või peatun,

et kuulata ja vaadata,

olevat hetke,

olnust eraldi

ja esmakordsena

hinnata.


Marianne

13.05.2023.a



Kommentaare ei ole: