kolmapäev, 31. mai 2023

Murtud tiivad

 


"Sina ei ole see

Kes Sina oled,

kui Mina ei vali

Sind sellisena näha -

Mina ei vali

olla rollipartner

sellisele Sinule -

Mina ei anna

enese tuge,

et Sina saaksid,

kasvades,

luua enesest

ja enesega ühes

veel enamat.


Sinul tuleb

ise ennast kaitsta,

sest Mina,

näidates välja

oma tunded,

ütlen Sinule -

Sina oled nende autor -

näe ja vaata -

Sina oled see,

kes teeb ülekohut

ja loob vähemat.


Mina,

selle tähelepanu valin,

mida Sinule osutan,

murdes Sinu tiivad,

Sind põrmustan -

Mina,

tasuks enese kannatuste eest,

Sind maksma panen!"


"Sinu tunnete turmtule all

Mina unustasin selle

Kes ma olen -

kaotasin ära enese alguse 

ja minu sees oli segadus,

sest see Mina, 

mis oli ja on minus

ei ole see Mina,

mida nägin väljas -

Sinu tähelepanu

mind ümber nimetas.


Kui Sina

mind oma tunnetega pommitasid,

läbi nende

mind vaadata valisid,

siis need

olid ja on Sinu otsused

ja valitud tegevused -

Sina vastutad iseenese eest.


Mina ei ole Sina 

ega Sinu tunne -

Sind vaadates

teen vahe vahele -

Sina oled Sina

ja Mina olen Mina.


Võin ja saan,

kui Sa abi küsid

ja koos teed tööd,

Sind aidata -

me võime koos

Sind ja/ või Meie-t

harutada.


Sinu tunded 

olid ja on need,

mis peidavad,

katavad ja muudavad

ära selle info,

mis loo lahendaks -

Sinul laheneda

ja meid, ühes, 

edasi aitaks."


Marianne

31.05.2023.a




Kommentaare ei ole: