neljapäev, 7. mai 2020

Majadel on lood ja majades on Aegade mustrid – paigas paigale jäänud tunded






Kui kahel naisel,
ühes Ajas, eri ajal,
ühes ja samas paigas
olid samad tunded,
siis ajad ühte sulasid
ja üks läbi teise
oma lugu jutustas ...





„On sügises nukker kurbus,
kui üksi olen jäänud -
kõik, kes on käinud,
on ära näinud,
on uuesti läinud
ja enese taga ukse sulgenud.

Kurbusel on lilla värv,
mis sireleid meenutab,
kevad on alles kaugel -
mina mäletan teda,
kuid veel ei näe
ega käega katsuma ulatu.

Vajuvad märjad piisad
mööda klaasi alla -
mina ei nuta,
kuid pisarad voolavad
väljaspool mind.

On sügise ja on kurbus,
üksindus on hinges -
aeg on mööda läinud,
kuid olen veel alles jäänud.

Kõik oleks nagu alles eile
veel olemas olnud,
kuid tühjades tubades
vastukajav vaikus
on haigutav tühjus
sellest, mida enam ei ole,
neist, keda minuga ühes enam ei ole.

On kurbuses lahtilaskmise hetk,
mil seista olnu ja tuleva piiril -
on aeg sulgeda
iseenda poolt kirjutatud raamat,
mis, kui uks,
juhatab olevast välja
eesootavale teele.

Meie – minu aeg on läinud mööda,
see märkamatult on saanud otsa,
üksi jäänuna
ei ole kedagi alles,
kes jääks maha,
jääks üksinda 
ja tagasi vajama -
on aeg minna teele.”


Marianne

07.05.2020.a




Kommentaare ei ole: