neljapäev, 5. detsember 2019

Meeldimine on tegelikult üli oluline





Võin ausalt tunnistada, et olen vaadanud teiste inimeste poole viltu ja olnud sisemiselt häiritud, sest olen vaadanud neid läbi oma tunneteprillide. Teises inimeses on olnud minu jaoks midagi ohtlikku ja ma olen tundnud tema suhtes tõrget ning endas tõrksust.

Mina vaatasin seda, milline Sina oled, sest ma kartsin seda, kuidas Sina mind vaatad. Mina valmistasin iseennast ette, et Sina võid, sest Sina saad, minu poole viltu vaadata – kui mina ei meeldi või ei sobi Sinule – ja seega leidsin mina juba enne, et Sina ei meeldi või ei sobi minule.

Nii oligi, et kuuldes Sinust või nähes Sind, minu sees kriipis ja ma ei saanud aru – miks. Kartes Sinu arvamust minu kohta, valmistusin ja ütlesin iseendale – Sina ei meeldi minule! - sest mina ei olnud valmis iseendale tunnistama seda, et tegelikult oli minule oluline, et mina meeldiksin Sinule.

Seega, öeldes – Sina pole sobiv, Sina ei meeldi, Sina oled vale jne – tunnen tegelikult hirmu – mina ei ole sobiv, olen vale või ei meeldi Sinule.


Marianne

05.12.2019.a

Kommentaare ei ole: