pühapäev, 29. detsember 2019

Takistusest sai pöörduks





Miks Mina -
paigal seisan
ja vastust nõuan -
tahan teada,
miks olen mina see,
kelle teel on takistus ees.

Takistus teel on kui sein,
mis ajab kiusu
ja pidurdab hoogu -
miks pean mina kannatama,
siin ja praegu peatuma.

Minul oli samm pooleli,
kuid nüüd ei saa edasi -
tahan, et sein kaoks,
läheks ise eest
ja mina saaksin
minna edasi.

Seinaga kohtudes
põrkun kui tagasi -
minul oli samm pooleli,
kuid nüüd pean uuesti
ise ennast kordama -
selleks, et edasi pääseda
tuleb sama maa läbida
ja mina pean lisaks
veel ühe sammu astuma.

Protestin kõvasti,
sest soovitu oli minu,
kuid siis tuli takistus,
mis on kui pöörduks,
mille sees olen lõksus -
minu tee jääb selle taha.

Miks mina pean
veel endast andma
ja teise võtme leidma,
miks mina ei saa
lihtsalt edasi minna.

Enese lõhkumise asemel
peatun ja vaikin,
vaatan seda,
kus olen ja mida tegin -
see olen Mina,
mina ise võtme leian,
loo lahendan
ja enesele tee avan.


Marianne

29.12.2109.a

Kommentaare ei ole: