kolmapäev, 25. detsember 2019

Valge Valguse valguses





Vajan valgust enese sisse,
pimedate sügavuste hämarusse,
et enam peitu ei poeks
ega kohta enesele leiaks,
kus maetuna varjudesse
olen mina ise
valusalt katki
ja segamini sassis.

Nurgas hämaruse varjus
olen ehmununa kägaras.
Mängisin suurt mängu
nimega Elu,
kuni tornid kukkusid
ja klotsid kadusid,
sest kannatuse kaotasin,
kui tunnetesse komistasin.

Ise enese eest varju pugesin,
ise enda eest peitu läksin.

Olin suur ja võimas,
kui ehitised kerkisid,
kuid ebaõnnestusin,
kui loodu selline polnud,
kui uskusin end suutvat -
põlvili vajusin,
kaotuse all murdusin -
mina iseenda ära kaotasin.

Valge Valguse valguses
näen ennast selguses
ja ise ennast mõistan -
tule, ma kaisus hoian,
enese embuses lohutan,
tule ja ennast näita,
minule avane ...

Hoian ise endal käest kinni,
enesega ühes kõnnin
ja ise vastu eneses võtan -
olen ausalt alasti
ja ise endale otsa vaadates
ise endasse sisse astun.


Marianne

25.12.2019.a



Kommentaare ei ole: