esmaspäev, 6. märts 2023

Kurja kutsumine

 


Tean,

sest kuulnud olen -

mina saan

ja ka võin

olla nii hea,

kuid ka paha.


Sina oled hea laps,

Sina oled paha laps -

kas see on

nime andmine,

on see iseloomustamine,

on see osutamine

või hoopis omistamine.


Alateadvuse keerdkäikude

ära seletamisi

ja ühte teisega

ühendamisi

on hoomata keeruline.


Hea on kuulda -

Sina oled Hea,

paha on kuulata -

Sina oled Paha.


On hirm enese sees,

sest kui asjad viltu veavad,

sammud kaasa segadust toovad,

valu ja pisarad tegude tagajärgedena,

ikka ei õnnestu ega välja tule,

taas komistasin ja eksisin

ning ikka ja jälle põhjustasin -

kas olen mina see,

kes on PAHA laps.


Kui minu

olemas olemine

kaasa toob paha,

kas olen siis -

Pahale kuuluv,

pahade poole peal -

Hea ja Valguse vastas?


Algsõnade tähendus ei kao ajas

paha = kuri = kurjus = kurat


Marianne

06.03.2023.a

Kommentaare ei ole: