neljapäev, 2. jaanuar 2020

Teineteist üksteisega liites ja lahutades





Mina olen magnet,
kes tõmbab Sind
liites enesega kokku
ja lükkab Sind enesest lahku.
Sina oled magnet,
kes tõmbab mind
liites enesega kokku
ja tõukab mind enesest lahku.

Sina tuled minu poole
ja kätel mind kannad -
iseenda kui kingituse
üle annad -
mina ei võta Sind vastu,
sest Sina ei ole mina -
ma tõukan Su enesest ära.

Mina otsin enese puuduvat poolt,
kuid sellele otsa vaadata ei oska -
mina ei näe Sinus ennast,
enese peidus püsivat külge -
mina ei näe enese taha ja sisse.

Mina otsin laiast Maailmast
ärakadunud ise ennast -
lahket, head ja ilusat,
et võtta ta eneses vastu,
kui iseenda peegelduse sisse astun.

Mina usun,
et ma tunnen ta ära,
sest ta meeldib mulle
ja on nii omaselt oma -
kuid ma ei tunne
iseennast ära,
sest mina näen,
et Sina pole mina.



Ma olen tõrges ja kaitsev.
Ma tunnen hirmu, sest kardan -
kui liidan Sind enesega,
siis Sinuga üheks muutun.

Mina ei tereta
ega vaata Sind huviga
ja nii mina ei näe,
et Sina oma kätel
võtme ulatad minule -
võta vastu ja ennast ava -
kaks üheks liida.




Mina ei vaata Sind,
kui eraldi seisvat Sind,
kui võtan vastu iseenda -
Sina tuled ja mulle annad
selle osa minust endast,
mida mina ise
veel ära ei tunne.

Sinus kingitus on kõik see,
mis minus on puudu veel -
oh ei, see pole üldse see,
mida ise olen tahtnud
enesesse lisaks veel -
Sina tuled ja kingid kõik selle,
mida mina ise enesele
veel tunnistada ei julge
ega iseendast vastu
pole võtta veel tahtnud.

Sina oled mina
olemata tegelikult mina.
Me üksteist liidame
ja teineteist lahutame,
kui on Aeg, siis tõmbume,
kui on Aeg, siis lahku lükkame.



Marianne

02.01.2020.a



Kommentaare ei ole: