reede, 23. november 2018

Teel kõndides kasvame




... hommiku hetk

Miks mina pean üksi kõndima,
iseendana teele minema.
Miks Sind ei ole minu kõrval,
mind hoidmas ja kaitsmas.
Siis minul ju kergem oleks,
kui Sinu najal ja toel
ühes edasi läheks,
siis kõike ei peaks,
mina üksi ja ise.

Ma tunnen hirmu eksida.
Ma kardan astuda,
ise olla ja teha,
sest võin ebaõnnestuda
ja endale olulise kaotada.

Kui Sina teed
ja Sinul juhtub,
siis saan Sind süüdistada,
et endas viha kasvatada,
kui pean tõega leppima.
Siis oled Sina süüdlane,
et minul enam ei ole.
Tunne end halvasti
ja minu ees vabanda.
Too uus ja asenda,
et mina ilma ei oleks!”

Mina ise veel ei saa,
sest ma ei taha
endale otsa vaadata,
et öelda:
Mina ise tegin!”

Mina ei taha
ise vastutada,
tahan veel laps olla
ja alles kasvada.


Marianne


Soomemaal

23.11.2018.a

Kommentaare ei ole: