teisipäev, 28. veebruar 2017

SISEKOSMOSE MUSTAD AUGUD

Vastus ühe õe ja venna  küsimusele: Inimese Bermuda kolmnurk.




HÄBI, HIRM, VALU
Häbi põletab, Hirm halvab, Valu lõhestab.
Iseendas kasvanud, Iseenda poolt toidetud.
Peidan ja varjan, Hoian ja kaitsen,
Ladudes müüre, Ehitades seinu.

Vaatamata jättes teen olematuks,
Tunnetades, lisaksin väge,
Suud ei ava, sõnad võiksid reeta,
Ääri ei paista, silda ei ehita,
Energia neeldub ja kaob,
Ääretu, Otsatu, Tappev.

Kui hoian endas, siis on Ta peidus,
Kui väljas, siis mataks ja lämmataks,
Häbi põletab, Hirm halvab, Valu lõhestab.
Kivised seinad,
Pimedus laotub ja laiub ääretuses,
Jäänud vaid nurgake,
Ma ei mahu endasse.

Kui vaatan, siis teen ju nähtavaks,
Kui räägin, siis ju tunnistan,
Kui tunnetan, siis lõikan noaga.
Ääretu Häbi, Otsatu Hirm, Tappev Valu.

Soov, Julgus, Armastus,
Ma teen silmad lahti ja vaatan,
Ma räägin ja tunnistan,
Ma avan südame ja olen,
Ma sukeldun ja kaon.

EI. Ei kao. Ma avardun ja kasvan,
Ma avanen ja vabastan,
Selginen, Settin,
Peopesale jääb pisike haiget saanud Mina.
Hoian, armastan, hellitan.
Mina Minu südamesoojuses, valguses ja vabaduses.

Marianne

28.02.2017.a

Kommentaare ei ole: