neljapäev, 5. märts 2020

Vastutahtsi vastuvõtt





Sinna mina ei lähe
ja seda mina ei tee!
Kuid siis avastan ise enda
just nimelt sealt
ja tegemast,
täpselt seda -
mina ise läksin
ja mina ise tegin.

Mina ei tahtnud minna,
sest minul polnud vaja -
hakkasin kõvasti vastu,
kuid sisimas
iseenda sügavuses
mina teadsin,
et just sealt
läheb edasi tee.

Läksin ja võtsin vastu,
oma sammu eest iseendaga maksin -
see oli ja on,
kogemusi kogedes,
minu loo aeg ja rada.


Vahel on üsna keeruline olla suurem sellest, milline ma inimesena olen – ma tunnen ja ma tahan tundeid tundes oma tunnetes olla ja ma tahan neist välja – ma elan kõike läbi iseenda, sest ma kogen – vahel ma tahan astuda ise oma loost välja, kuid ma tean, et tee läheb just sealt edasi ja ma kõnnin taas sellel rajal ning kogen kõike seda, mis mulle osaks saab – ma maksan iseendaga ...

ja lugu jätkub homme ...

Marianne

05.03.2020.a

Kommentaare ei ole: