pühapäev, 9. veebruar 2020

Minu parim on parim minu enese jaoks






Ma ei tunne ennast pea kunagi piisavana, kui usun, et olulisim on olla parim Maailma jaoks – siis elan usukumusega, et nii saan vastu vajaliku. Püüdes olla parim olen kogenud, et vahel jään ilma, siis usungi, et pole olnud piisav, sest pole suutnud olla parim. Suutmatus olla parim lõikas tiivad ja raskus hoidis maadligi - mina ei ulatunud soovituni – uskusin, et minust ei piisanud.

Minu parim on parim minu enese jaoks, sest see on tulemus läbi mille kasvan mina edasi – mina olen piisav, sest mina olengi mina. Minu vajadus ei tähenda seda, et see on minu jaoks vajalik. Kui vajadus jääb täitmata, siis liigun rahulolematuna edasi – seega on see minu kasvamise jaoks vajalik – edasi astudes leian uued vaatenurgad ja lahendused.


Marianne

09.02.2020.a



Kommentaare ei ole: