esmaspäev, 10. veebruar 2020

Igaviku kestva ajaga hangeldaja





Igavikuline Aeg jääb minu ja tuleviku vahele. Järgmise sammu ootel tundub vahemaa mõõtmatu. Tean, et minul tuleb iseennast ületada ja lihtsalt astuda, kuid ma ei taha kulutada oma aega, vaid ulatuda kohe selleni, mis ootab, seal kaugel, mind ees.

Tean, et mina ise määran, kui pikalt kestab maa uue ajani. Vanadest hirmudest ja uskumustest saadetuna ei looda ma iseendale ega usalda iseennast – tean, et läheb veel aega, enne, kui kohale jõuan. Kardan, et tulevik kaob, seni kuni kõnnin käesolevas lõppematus hetkes, lihtsalt ära – ja mina jään ilma.

Tahan kindlust, et võttes hetke kõndimiseks vastu, saan sama aja seal, kus minu ootus on juba kohal. Ostan ja vahetan, iseendalt iseendale, aega aja vastu – olen igavikulises ajas ajaga hangeldaja.


Marianne

10.02.2020.a



Kommentaare ei ole: