esmaspäev, 1. august 2022

Tuleviku üles leidmine

 


Kordasin,

kui mantrat laususin -

mina ei saa seda

ega või teha toda,

tundsin,

et millestki

jäi pidevalt puudu

ja uskusin,

et paljust

olin jäänud lõplikult ilma.


Ligi hiilis masendus,

kõik mõttetu näis -

polnud väljapääsu

ega edasi viivat teed -

minul puudus tulevik.


Ma ei mõistnud,

mida mina ise teen,

kui koha peal tammusin

ja kaotusi leinasin -

enese kaotust,

enese kaotatud võimalusi,

enese kaotatud olemisi.


Peatusin

ja üles ärkasin -

minul on tulevik olemas -

ei pea hoidma seda,

mida ei ole,

ei pea leinama seda,

mida ei saa,

ei pea ootama seda,

mida ei tule,

ei pea tahtma teha seda,

mida tegelikult

tegema ei pea.


Olen vaba

ja saan valida,

minna ja olla

nii nagu valin 

ja saan seda teha.


Marianne

01.08.2022.a

Kommentaare ei ole: