neljapäev, 3. september 2020

Tormine elu veeklaasis - Kui elus on vaatmiseks huvitav vaatenurk

 




Inimene ise vahetab enese sees tundeid kasvatades enese värve ja seisundeid. Ta on kui veeklaas, kes muudab end ümbritsevaga samale või vastanduvale sagedusele ja püüab enese sisse ümbritsevad hääled ning siis võngub neil sagedustel – laulab erinevaid lugusid teistega ühes või teiste viisidel. Kuidas muuta enese sagedust? Milline on minu enese hääl kõikide nende erinevate häälte keskel? Kuidas mina leian selle üles ja tunnen ta ära?

Minu sees leidis aset kahekõne – Pean astuma, sest ma tahan seda teha - kuid mina ei taha teha seda, mida mina tahan teha! Mina ise ei saanud sellest arugi, et mina ise ei tahtnud, kui ütlesin enesele – Mina tahan!

Oli hetk, kus vesi oli selge ja puhas. Nägin teed, teadsin kuhu ja kuidas astuda, kuid siis lõin korraga vee mässama, äratasin eneses tunde, sest mina ise ei tahtnud teha seda, mida mina ise tahtsin teha.

Tahtsin teha, kuid ei saanud, sest kindel ja nähtav rada sai otsa. See haihtus olematusesse ja mina ei saanud teha seda, mida olin juba valmis tegema. Astusin, kui tee laotus, kuid järgmise sammu tegemise ajal ei olnud seda enam kuhugi teha. Lava oleks justkui teise kujunduse saades minust eemale keeranud. Publik ja etendus teisale ära kolinud. See suur tühjus ja vaikus, mis mind korraga ümbritses, oli selline kogemus nagu eelnevast olenemata poleks mind korraga enam nähtavalt olemas. Valgus jättis kõik ümbritseva pimedusse ja seal, kus olin mina, ei olnud teisi, sest olin loomas seal seda, mida polnud veel olnud.

Proovisin, võtsin erinevad ained, mis tundusid kokku sobivat ja olid olemas. Tegin seda, mis tundus neist sündivat ja lõin – tulemus tuli katsetus, millest sai kogemus. Üks kogemus minu teel. 

Mida mina täna soovin kogeda, tunda ja näha? Mis on see, milline olen mina ja on minu tee täna? 

Elu on täna selline nagu see on – seal on või ei ole seda, mida soovisin seal olevat. Taas on olemas vabadus valida seda, mida ja kuidas elada oma elu – raame ja piire ei ole.

Valisin energiad, andsin neile nimed ja kasutan neid loomisel ...


Marianne

03.09.2020.a

Kommentaare ei ole: