teisipäev, 7. juuli 2020

Inimene kannab oma Nime





Inimese nimel on ja ei ole tähtsust, kuid see ei ole eluliselt oluline. Nime saab võtta, muuta ja välja vahetada. Nimi on kokkulükatud tähed, mis koos olles loovad tähenduse ja annavad mõtte selle kohta, mis peaks nende taga sisalduma.

Inimesena kardame olla nimetud – olla eristava sildita. Minu nimi - see olen mina - Inimene. Kuid, kui sünnin enese loominguna järgmises hetkes, siis ei ole mina ju enam see, milline olin juba ära. Kuid nimi ja nimed püsivad paigal ega muutu ajas, kui just ei võeta vastu otsust, et üks vahetatakse teise vastu välja.

Nimi on see, mida kasutan öeldes teistele – „Mina olen Marianne!” Mida see tähendab - olemine Mariannena? Mis on oluline, kas hoida kinni nimest, mis on juba olnud ja mida teised teavad, sest olen seda kasutanud või olla vaba ja sellisena, millisena olen? Kuid, mida valida sel juhul enese tähistamiseks?


Marianne

07.07.2020.a

Kommentaare ei ole: