reede, 29. november 2019

Ei kinnita ega lükka ümber





Sina küsid küsimuse
ja mina võiksin vastata,
öelda Sulle,
kas Ei või Jaa.

Kuid mina
ei lükka ümber ega kinnita,
sest kui ei võta omaks
ja ma ei puuduta,
siis pole minu ega mina.

Sel juhul Sina ei saa
tõestada ega seostada,
võid üksnes oletada,
oma kujutlustes mängida.

Mina ei ütle Ei ega Jaa -
kõik on võimalik.

Sind teeb nõutuks,
muudab jõuetuks,
sest Sina tahad teada,
väljaöeldult kuulda -
vastus oleks ühene
ja siis oleks selge.

Kuid, mida Sina tead
või teed teadmisega,
kui mina ütlen Ei?
Kuid, mida Sina tead
või teed teadmisega,
kui mina ütlen Jaa?

Kas siis on lugu lõppenud
ja Sinul pole vaja mõelda
ega enam ettekujutada,
Sinus poleks rahutust,
sest saabus selgus.

Kuid, kas tegelikult
on see ikka nii -
öeldes Ei
või öeldes Jaa
Sina ju ei tea
Miks?
mina selle vastuse valisin ...


Marianne

29.11.2019.a

Kommentaare ei ole: