kolmapäev, 7. august 2019

Kui mängin teiste eludes





Kui vaatan teiste inimeste elusid ja näen, mida nad teevad või tegemata jätavad, siis vahel vangutan pead ja loon mõttes visioone ning pilte, mida mina ise teisiti teeksin, kuidas oleksin, kui mina ise nende asemel valiksin. See on ohutu ja turvaline tegevus, sest ei tulemus ega protsess puuduta tegelikult ju mind. Mina saan mõtetega eemalt mängida ja astuda teise asemel hoopis mujale või luua muutusi vähem või rohkem, kui mina vahetaksin tegevust või käidavat teed. Küll mina juba usun end teadvat, kuidas oleks õigem ja parem, kuid kõik see, mida mina teise elus muudaksin, on kauge ja väline, sest mina ei tee seda reaalselt enda elus ja ise endaga.

Mina ei vaata ega näe naabrite elust kõike, mis toimub, sest panen teravalt tähele ja muudan mõttes seda osa, mis mind, minu enda elus, segab ja häirib, mida teadlikult või alateadlikult tahaksin, aga ometi ei muuda, muuta ihkaksin, kui julgeksin või näeksin võimalusi ja vabadust elada oma elu nii nagu seda sooviksin. Kuid, kuni veel ei mõista valikute teed, seni muudan teiste elusid, sest tegelikult ootan selget võimalust ise oma elu muuta.


Marianne

07.08.2019.a



Kommentaare ei ole: