teisipäev, 2. oktoober 2018

Kui aja loost saab ajalugu





Üht lugu lõpetades
elamist koristades
kustutan jäljed,
mis siin elatud ajast
maha on jäänud.
Seisan mineviku varemete vahel
ja olen viimane lahkuja.

Unistused, mis olid,
seljataha olen jätnud.
Lasen lingist lahti,
et uks saaks sulguda.

Mõtete lend on olnud kiire,
neil pole äärt ega piire,
Kuid see, mida pole veel olnud
seda pole läbi elanud.

Kui astutud on reaalne samm
ja lõplik otsus tehtud,
siis link libiseb peost
ja uks sulgub -
minu loo lõpp
on teisele algus.

Mul on kahju,
olen kurb
ja mul on valus.
Kurbus sees ei püsi
ja pisarad luba ei küsi.

Kui mälestused pakitud
ja  pisarad on pühitud,
siis aeg on teele asuda.
Ma ei lehvita,
tagasi ei vaata -
minu aja lugu olles ajalugu
on juba lendu läinud.


Marianne

02.10.2018.a

Kommentaare ei ole: