teisipäev, 5. juuni 2018

Sina ja Mina lood X „Minul on/ oli õigus!”




Täna ütlesid Sina Minule tunnustava ja toetava lause, kuid Minust käis justkui nõks läbi, Mina jonnisin mõtetes Sulle vastu ja ei tahtnud kuulda seda, mida ütlesid, sest Minu kõrvad kuulsid selle asemel „Minul on/ oli õigus!”

Kunagi oli meie vahel hetk, kus Sina arvasid, et Mina peaksin oma elus midagi teisiti tegema, enda juures muutma, millestki loobuma või kuhugi minema. Sellel hetkel Mina ei tahtnud Sind kuulata, sest arvasin, et tean, oskan ja suudan ise kõige paremini. Keeldusin Sind kuulamast, sest Sa tundusid Mind õpetavat, kuidas Mina peaksin oma elama. Sina sekkusid Minu ellu. Täna Sinu sõnu kuulates meenus mulle see ammune hetk, sest Sa tunnustasid Mind selle saavutuse eest, mida olid Minule tollel ajal rääkinud.

Ma ei taha tunnistada, et Sinul on/ oli õigus, sest see on ju Minu enda teekond olnud, kuhu jõudsin täpselt siis kui selleks valmis olin, mis siis, et Sina juba varem Mind sellele teele suunasid. See kõrvus kajav „Minul on õigus!” häirib Mind, sest Sinu toetus tundub osatamisena, sest Mina olen enda arvates erinev ja ainulaadne, kuidas said siis Sina etteteada, kuhu Mina välja võin jõuda, kui isegi Mina seda veel ei teadnud. Justkui oleksin teinud Sinu tahtmist mööda, kuigi teekond oli ju Minu enda oma.

Sel tunnustuse ja toetuse hetkel läksin tagasi salvestunud mälestuse sisse ja tundsin praegust tunnet läbi selle. Me mõlemad seisime koos nii eelmises kui käesolevas hetkes ja just sellepärast on Minul, vabalt ja vahetult, raske vastu võtta Sinu sõnu. Selles eelmises hetkes Mina sõdisin Sulle vastu, õigustasin ja kaitsesin ennast, sest arvasin, et mina ise tean, mis on just Minu jaoks õige või vale. Ma tundsin, et Sina ründad Mind, sest Mina ei olnud veel valmis järgmist sammu astuma, sest see ei tulnud Minu enda seest, vaid oli Sinu poolne huvitav vaatenurk. Minul oli endas vaja jõuda sinna, et saaksin ise astuda järgmised sammud, et seejärel, nii naljaks või kummaline see ka poleks, jõudagi sinna, kuhu Sina nägid, et Minul on potentsiaali jõuda.

Tegelikult võisin Ma ju sisimas tunda, et Sinul on õigus, kuid Mina ei osanud ega teadnud veel, kuidas astuda, kartsin seda, mis võib juhtuda. Minul võis olla sadu erinevaid põhjusi, kuid peamine oli – Mina ei tahtnud, et Sina Mind õpetaksid, suunaksid või kamandaksid – sest Sinu nõuanne tundus Minule tol hetkel just sellisena. Mina ise teadsin, kas olen oma eluga rahul või mitte, kuid siis tulid Sina ja ütlesid, et see ei ole kõige parem viis elamiseks ja arvasid, et Mina peaksin seda muutma. Sina soovisid Minu muutumist, kuid Mina tajusin seda rünnakuna ja Ma kaitsesin ennast ning nii Mina ei kuulanud päriselt Sind ega mõelnud Sinu sõnade taha.

Tõde on selles, et meil mõlemal oli sellel ammusel ajal õigus. Täna saan Mina Sinu sõnadepai kätte, kui vaatan seda käesolevas hetkes. Olles täpselt selles kohas, kuhu Mina oma teekonnal jõudnud olen. Siit saan tagasi vaadata, et näha oma käidu raja pikkust ja keerukust ning nii mõistan Sinu tunnustust ja toetust, sest Ma olen tõesti pika maa ise läbi kõndinud, et minna edasi sellel rajal, mis on Minule jõukohane parima Minu leidmiseks ja väljatoomiseks.

Aitäh Sinule, ilusate ja heade sõnade energeetilise pai ja kallistuse eest!


Marianne
Soomemaal
05.06.2018.a

Kommentaare ei ole: