reede, 9. märts 2018

Sinu kingitus Minule





Õppetund

Sa ei anna seda, mida ootan,
lihtsalt minu kõrval olemas oled.
Seda, mida igatsen ja loodan,
see tuleb minul endal leida,
endast ja Maailmast üles otsida.

Minule jääb jagatud hetk,
otsa vaadatud silmapilk.
Kas võtan selle ja hoian
või leppimatult lisa nõuan.
Tahan kindlustada,
et ka homme oled minuga.
Tahan Sind endale hoida,
paigale lukustada,
sest kardan Sind kaotada,
et leides üles vabaduse,
puurist põgenemise tee,
jätad minule üksinduse -
hetked ilma Sinuta.

Sinule see midagi ei loe,
sest Sina ei tee ja kohustatud pole
minu tahtele vastavalt elama,
õpetuste ja nõudmiste järgi tegema.
Sa oled vaba kui lind,
Sinul on oma tahe ja hing.
Suurim kink, mis Sinul on anda
on see, et siin ja praegu
oled Sa kohal, koos minuga.
Kui tahad lähed lendu,
kui soovid viibid hetke veel.

Loeb vaid see,
kui kannatlik on minu meel,
kas mina ise olen Sinuga siis,
kui Sina oled minule olemas.
Ütlemata: „Oota natuke veel,
minul ei ole praegu aega!”

Kui pöördun ära,
siis sulgen Sinu kui ukse,
kui käed avan,
siis kingiks saan Maailma -
saan Sinu
- üheks -
Meie jagatud hetkeks.
Kas võtan vastu ja hoian
ning kalliks pean seda,
et saan olla Sinuga koos,
vaid üks, minule,
Sinu elust kingitud hetk.


Marianne
09.03.2018.a

Kommentaare ei ole: