kolmapäev, 31. mai 2017

Teised ei saa mind muuta...



Hoolimata sellest, millise hinnangu inimesed minule oma mätta otsast annavad, olen mina ikka see, kes ma olen. Mina teiste hinnangust ei muutu. Ma võin olla puudutatud ja võin muutuda, kuid, siis on need minu tunded ja minu enda poolt tehtud muudatused. Teised inimesed ei saa minu olemust muuta. Kui see vaid mul meeles püsiks!

Vaimne enesekesksus on olla mina ise ja jääda iseendaks, hoolimata sellest, kuidas välismaailm vastab kui mina olen öelnud, olnud ja teinud seda, mida soovisin ja mitte jätta teostamata, olemata, ütlemata oodates, eeldades ja peljates välise reageeringut. Minna ise edasi, iseenda teed iseendana kõndides. Lahti lastes, vabaks andes, vabalt ja kergelt puudutamisi puudutades.


Marianne

31.05.2017.a

Kommentaare ei ole: