teisipäev, 30. mai 2017

Kes peegeldub, kelle peegelduses...Mõtisklusi peegelduse teemal.



Kui Mina olen Sinu peegeldus ja Sina Minu peegeldus, siis, kes peegeldus esimesena, kelle peegelduses? Kui me mõlemad peegeldame peegelduse peegeldusi, siis kelle peegeldus me tegelikult oleme? Kus jookseb Minu Mina ja Sinu peegeldus piir? Kas esimesena peegeldus sõna, pilk või hoiak?


Mina olen Sinu peegeldus, siis kui Mina ei tea, kuidas olla ega käituda, kui Mina ei julge olla Mina ise. Mina peegeldun, siis kui otsin kontakti Sinuga, kui meie vahel on suhtlus. Mina ei peegelda Sind kui olen endas, kaitstes iseennast, vältides suhtlust.


Tõmmates varbaga või sõrmega peegeldavale veepinnale triibu kaob peegeldus, pind rahuneb ja peegeldab uuesti, kuid peegelduse katkemise mõju jätkub, ulatudes kaugemale ja sügavamale.


Marianne
30.05.2017.a

Kommentaare ei ole: